Workshop en Kerstmarkt

Zo en nu dan eindelijk een verklaring voor mijn lange radiostilte op het blog. De afgelopen weken waren ronduit druk en ik heb naast het werk en mijn gezin, mijzelf drie keer een slag in de rondte gehaakt en genaaid. Want achter de schermen heb ik heel hard gewerkt en georganiseerd.
Op woensdag 13 december was het zover, toen mocht ik op een Kerstmarkt van een Zorg Stichting een workshop verzorgen voor het personeel en de vrijwilligers. Ik ging op pad met twee patronen en heb genoten van deze heerlijke en gezellige dag. Een stel enthousiaste dames schoof aan de tafel aan en haakte mee deze dag.
Na deze dag moest ik gelijk door met de volgende voorbereidingen, want een vriendin zou op een kerstmarkt gaan staan en had mij gevraagd of ik ook wat spullen wilde haken voor de kraam. En daar zijn heel wat uurtjes in gaan zitten.
Ik haakte kerstbomen, kerstballen, sterren slingers en nog meer.
En nu is er dan tijd voor het zwarte gat, nee hoor, grapje! Nu is er tijd voor projecten die al een tijd lang liggen te wachten op afwerking of die ik al een hele tijd wilde opstarten maar bleven liggen.
Geniet van de foto's van de kerstcreaties en tot blogs!

Liefs BY JM

Reacties

  1. Wat ontzettend mooie kerstbomen en ballen heb je gehaakt. Krijg er direct inspiratie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat veel mooie spullen heb je gehaakt!! Het zal wel een succes geweest zijn! Geniet van het 'zwarte gat' ;-)
    Fijne kerstdagen voor jou en je familie!
    Sigrid