Hoe het de stapel is vergaan....

Mijn laatste stapelfoto dateert van 12 februari. En in de tussentijd heb ik niet stil gezeten. Rij voor rij groeide de deken aan elkaar. Want ik wilde de vierkanten met wit omhaken en ze dan tegelijk "as you go" aan elkaar zetten. Zondagavond ging het laatste vierkant eraan en begon ik aan de rand.
Omdat het weer vandaag roet in onze carnavalsplannen gooide ben ik maar lekker verder gegaan en is de deken dus vandaag al afgeraakt.
De vierkanten zijn volgens het neergelegde plan van dochterlief aan elkaar gehaakt en dat is een wildverband geworden.
Voor de rand heb ik de granietsteek gebruikt. Een rustige en stevige steek. Hiervoor heb ik 6 toeren gehaakt.
En nu ligt ie op het bed van de jongste. Hij matcht mooi met het eerder gehaakte snoepjeskussen en de hartjes slinger die aan het hoofdeinde hangt. Ik hoop dat ze er lekker onder zal slapen!

Liefs BY JM

Reacties

  1. Mooie deken. Hier zal ze veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden! Wat zal je er een hoop tijd in hebben zitten. Wel handig om ze aan elkaar te maken "as you go". Die losse vierkantjes die doe je makkelijk even tussendoor, maar heb altijd het gevoel dat die laatste stap van het samenstellen veel langer duurt ;-)