Snelle en simpele DIY

Laatst hadden we een leuke aangelegenheid om een feestje te vieren. Nadat onze oudste dochter 10 was geworden waren we met zijn allen samen 100 jaar. En dat vonden wij een reden om een feestje te vieren.
En feestjes moeten worden aangekleed!
In de kelder stonden nog een aantal blikken die ik ooit nog voor iets zou gaan gebruiken. En die ooit was nu dus aangebroken.
Maar omdat een blik ook maar gewoon een blik is heb ik de blikken gespoten in wit en goud.
Met wat steekschuim er in  heb ik er leuke stukjes van gemaakt die door het hele huis stonden.
Afgelopen week kwamen de blikken weer uit de kast om de tafel tijdens het feestje van dochterlief op te sieren. Deze keer plaatste ik er glaasjes en vaasjes in, waarin ik bloemen zette en het bestek en de servetten deed. Wederom geslaagd!
Ik ben benieuwd wanneer ze weer uit de kast komen, ik denk dat ik dat gezien de kleuren wel weet....

Wil je ze zelf ook maken?? In een notendop hoe je dit kunt maken.
Verzamel lege blikken. Haal de etiketten er af. Was ze (ik deed ze gewoon in de vaatwasser). Spuit ze in de gewenste kleur en laat drogen. Nu kun je ze gebruiken! Met steekschuim, een glaasje of vaasje erin en voor meerdere doeleinden als alleen bloemen, servetten of bestek. Wat verzinnen jullie nog meer??

Veel plezier ermee.

Groetjes BY JM