Ski-fun sjaal van handwerkjuffie

Een tijd geleden zocht ik uit mijn restjes bakken een stel bolletjes bij elkaar. Toen ze zo een tijdje bij elkaar lagen wist ik het ineens. Een sjaal zoals ik bij Handwerkjuffie had gezien!
Het patroon is bij haar op de blog te vinden (volg link).
Helaas had ik al snel een teleurstelling te verwerken want de kleur geel was niet genoeg..... Na een paar dagen twijfelen besloot ik toch om een ander bolletje toe te voegen uit de restjes mand. Ook de aubergine kleur was niet genoeg en dus pakte ik daar ook nog een alternatief bolletje bij.
Na 7 blokken vond ik de sjaal lang genoeg (2.20m!!). Ook wilde ik een randje toe voegen om de sjaal echt af te maken. Helaas had ik geen mooie kleur bruin om de sjaal af te werken..... Dus toch nog een bolletje moeten bestellen. Gisteren was het garen binnen en vandaag had ik vanwege een zieke hier tijd om de rand af te werken.
Met een geslaagd resultaat! Kan ik hem zo nog even om als ik de kou in ga om de andere kids op te halen!
Ik ben erg gecharmeerd van het vrolijke en retro uiterlijk  van de sjaal!

Fijne dag allemaal!!

Liefs BY JM

Reacties

  1. Hij is s mooi geworden! (stipjes en datjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, 2,20m??? Heerlijk lang. Dat is een hele gezellige sjaal geworden!