Pagina's

zaterdag 9 september 2017

Wollige wolken

Afgelopen week haakte ik tussen alle drukke bedoeningen door telkens een paar toeren aan de Wolkjescol uit Kant Haken.
En nu mijn hoofd nogal wollig aanvoelt door een opkomende verkoudheid ben ik erg blij dat ik gisteren de col toch onverwachts kon afronden.
Hopelijk lukt het mij om mijzelf zo voldoende warm te houden en de verkoudheid snel de baas te zijn.
Het patroon van de Wolkjescol is een makkelijk en zichzelf herhalend patroon. Ofwel het zit zo in je hoofd en dan kun je tomeloos door.
Ik haakte op naald 4 en met een dubbele draad verloopgaren met glitter van de Action. Twee bollen waren voldoende voor het hele patroon.
Mijn eerste haakwerk van wat op de rol stond/staat is dus bij deze afgerond, op naar een volgende uit de reeks wat op de rol staat!

Liefs BY JM






1 opmerking:

  1. Dat garen geeft echt een leuk effect, en het patroon ziet er heel mooi en zacht uit. Hopelijk heb je de verkoudheid al achter de rug (of net op tijd kunnen wegjagen?).
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen