Pagina's

woensdag 27 september 2017

Babymuis

Hoi, hoi!

Afgelopen weekend heb ik heerlijk verder gehaakt aan babymuis. Ik vond dat ik dat wel had verdiend na steeds weer opnieuw drukker dan drukke weken. Tijd maken voor ontspanning is dan extra belangrijk. En het was genieten in het zonnetje!
Zondagavond maakte ik de laatste steekjes en zette ik de muis ook nog in elkaar. Dat was niet eens zo heel veel werk meer!
Het liefst had ik jullie gelijk het eindresultaat laten zien, maar ja het oog wil ook wat en dus moest ik wachten tot ik vandaag tijd had voor de foto's bij goed daglicht.
Muis ging er heerlijk voor zitten met het opgeduikelde babyspeelgoed.
En zie hier mijn variant van babymuis uit Blijhakertjes!
Ik heb het garen van Yarn and Colors gebruikt en koos andere kleuren als in het patroon.
Nu eerst een ander werkje afmaken en dan ga ik snel aan het ondeugende aapje beginnen, die vind ik ook zo leuk!

Tot snel weer!

Liefs BY JM

Patroon: Blijhakertjes
Garen: Yarn and Colors Must Have: 14 sunflower, 72 glass, 43 pearl






2 opmerkingen: