Pagina's

maandag 14 augustus 2017

Dito zusjes

Tijdens mijn wekelijkse ronde over de markt heb ik het de laatste tijd zwaar gehad. Want sinds kort staan er twee nieuwe en erg leuke stoffenkramen hier op de vrijdagmarkt. 
En zo bleef tijdens mijn ronde dit stofje plakken. Een erg hippe, een heuse trend, een botanische lap stof! Ik dacht dat ik er best rokjes van kon maken. Een cactusrok, moet kunnen dacht ik zo. 
Voor allebei mijn meisjes ging ik aan de slag! Ook de oudste was zo enthousiast over het stofje dat ze er een rokje van wilde (als je 10 bent dan heb je soms al een behoorlijk eigen mening over stofjes en kleding en dus is dit zo'n momentje dat ik koester).
En zeg nu toch zelf, met een beetje bling, bling, is dit toch alles wat een meisje nodig heeft?
Wit shirt, geel shirt, oranje shirt, roze shirt zwart shirt, volgens mij kan er heel wat qua kleur bij! Heerlijk toch!?
En dus hebben we zo nu en dan dito zusjes (als ze tegelijk hun cactus rokje aan doen) en kunnen ze zich heerlijk vermaken, met tutten en vlechten maken bij elkaar zodat ze nog meer dito zijn😁.
Tijd voor een fotoshoot hadden ze niet, jullie zullen het dus met deze foto's moeten doen!

Liefs BY JM

patroon: Knippie nr 2 april/mei 2015
stof: Markt Breda
Fournituren: Ank en Wil Markt Breda





2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk stofje! Het zijn erg mooie rokjes geworden. Je dochters zullen ze vast met veel plezier dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De meiden hebben ze inderdaad allebei al een aantal keer aan gehad.

      Verwijderen