Pagina's

zondag 23 juli 2017

Boho Kussen uit Eindeloos haken

Na het bezoek aan wolplein tijdens het boekenfeest van Marianne Roos-Dekkers had ik al een project uit het boek Eindeloos haken gekozen waarvan ik dacht dat dat wel moest gaan lukken in de laatste drukke schoolweken. En dat gebeurde....
Mijn oog was gevallen op het Boho kussen en de mooie bollen Natura DMC Just Coton XL lagen dus al klaar.
Eerst haakte ik de bovenkant en werkte de draadjes weg. Toen moest ik nog op zoek naar een stofje, daarvoor stuurde ik een berichtje aan Marianne. Wat later wist ik waar zij de mooie stofjes vandaan had.
Toen ik op mijn vrije dag net voor de vakantie ook echt even niets hoefde kocht ik het stofje. Eenmaal in huis had ik geen geduld meer en dus hup, naaimachine op tafel en gaan met die banaan. En toen zat het zo in elkaar! Ondertussen heb ik op IG heb ik al foto's van het eindresultaat laten zien, maar ik wil het hier niet overslaan dus een beetje als een #latergram volgen hier op mijn blog de foto's nog!
Het was een heerlijk project om te maken en ondertussen heb ik het boek al weer een paar keer doorgebladerd en zijn er nog een aantal projecten op mijn lijstje gekomen.
Wat dat is zullen jullie over een tijdje wel zien....

Liefs BY JM




Geen opmerkingen:

Een reactie posten