Pagina's

woensdag 21 juni 2017

Boekenfeest Eindeloos Haken

Afgelopen weekend ging ik naar het boekenfeestje van Marianne Dekkers bij Wolplein. Ik had al veel  mooie plaatjes gezien op Instagram, blogs en internet en was reuze nieuwsgierig naar haar boek Eindeloos Haken.
Aan de boekentafel heb ik het boek op mijn gemak doorgebladerd en daarna de projecten ook in het echt bekeken. Wat een prachtig boek! En wat een veelzijdige projecten.
Dus kocht ik het boek en liet het daarna signeren door Marianne. We hadden een erg gezellig praatje en ik schoof nog even aan om mee te haken bij de garen proeverij. Wat een hoop gezellige dames en veel bekende gezichten van Instagram. Met een paar dames had ik een praatje o.a. ook Marlies waarbij ik een tijdje terug het mooie garen van Borgo de' Pazzi won. Echt leuk om het gezicht achter het account te zien.
Naast het boek nam ik ook bollen mee voor een eerste project uit het boek Eindeloos Haken zoals jullie op de foto zien. Uiteraard was dat niet het enige maar dat zullen jullie de komende weken wel gaan zien!
Ik heb erg genoten en de rest van de dag met een grote smile rondgelopen en ben thuis fanatiek verder gegaan met de deken voor de buurvrouw, zoveel zin heb ik om aan mijn eerste project uit Eindeloos Haken te beginnen.

Fijne dag vandaag!

Liefs BYJM




1 opmerking: