Pagina's

woensdag 31 mei 2017

Vloerkleed uit Let's get Chunky

Ik schreef in mijn vorige bericht al dat ik laatst een toffe prijs heb gewonnen. Het toffe magazine Let's get Chunky. En daarin stond ook een tof kleed ontworpen door Frederika: www.frederikacreates.com Tijdens het opruimen in de meivakantie had ik een tas gevonden met een half gebreide Bernadette die niet helemaal uitviel zo als het moest. Prachtig Drops Eskimo. En toen ontstond de kronkel dat ik er misschien wel iets van kon maken uit het magazine. Het kleed was er top voor. Omdat ik meer garen had en er nu toch echt wel iets mee wilde maken
is het geen Small rug geworden zoals de titel van het patroon aangeeft.
Een prachtige kleur blauw die perfect past bij de schaal die ik laatst vond bij de Zeeman.
Voortaan heerlijk warme voetjes 's avonds en we hebben ondertussen ook al gemerkt dat de hond er graag op komt liggen!

Liefs BY JM





1 opmerking: