Pagina's

donderdag 6 april 2017

Beer

Goede vrienden van ons zijn een week geleden vader en moeder geworden. Omdat ik hen graag iets wilde geven wat ik zelf heb gemaakt heb ik een tijdje terug, omdat ik wel een idee heb wat zij leuk vinden, samen door Haak je Happy heen gebladerd. De Beer sprong er voor hen uit en dus heb ik deze voor hen gemaakt. Nu heb ik jullie na alle knuffeldoekjes verklapt dat beestjes haken niet helemaal mijn ding is. En toch heb ik het nu weer gedaan! Het gaat steeds beter, dus al doende leert men en de aanhouder wint, zijn uitdrukkingen die voor mij helemaal op gaan.
Kijk dus gauw mee naar het eindresultaat waar wij de kersverse ouders en kleine man op korte termijn mee gaan verrassen!
Op naar het volgende project!
Ben je benieuwd wat dat zal zijn?  Kijk dan eens op IG @byjm_byjm daar laat ik tussendoor sneak peeks zien van wat ik aan het maken ben!

Liefs BY JM









2 opmerkingen: