Pagina's

vrijdag 17 maart 2017

Snel verzoekje tussendoor

Hihi, ik schreef al in mijn vorige bericht dat ik weer meer zou gaan tellen mits er niet iets tussendoor zou komen. En natuurlijk gebeurde dat.
Dochterlief gaf een tijdje terug aan dat ze liever wat andere kleuren op haar kamer zou willen. En omdat ik hier een paar jaar geleden al serieus rekening mee had gehouden is dit gelukkig niet heel ingewikkeld.
Om te beginnen hebben we haar bureau aangepakt. Alle rode accesoires zijn vervangen door veel wit en een vleugje mint. Veel spulletjes had ze al, het was dus vooral een reorganisatie en slechts enkele nieuwe dingen. Maar een extra mandje ontbrak. Ze had eerst een rood/wit gehaakt mandje, maar dat paste dus niet in haar kleurenschema. Gelukkig heeft ze een handige moeder, dus haakte ik voor haar een nieuw by Claire mandje.
Om het patroon niet op dezelfde manier te gebruiken heb ik geen twee maar zelfs vier kleuren gebruikt. De bodem heb ik wel gewoon met twee kleuren gehaakt, de opstaande rand met 4 kleuren. Ik vind het een erg geslaagd mandje geworden! En het oogt lekker fris zo op haar bureau!
Binnenkort meer over het restylen van de kamer van oudste, want we hebben nog meer dingen bedacht.....

Liefs BY JM

Patroon: mandje van by Claire
Garen: by Claire Soft Mix kleur 341 Pebble, 326 Ivory, 2137 Mint, 2139 Agate Green
Overige spulletjes: Zeeman, Hema, Intratuin, Ikea



2 opmerkingen:

  1. Wat handig. Hier breng ik ook kleur met accessoires. Opnieuw verven in kleur heeft niet mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen