Pagina's

woensdag 22 maart 2017

Nog een babytruitje

Hi, hi, ook na het mandje kwam er nog een andere opwelling in mij op......  Toen ik met al dat katoen aan de slag was vond ik dit wel een zeer geslaagde combinatie voor een jongetje!
En aangezien er voorlopig alleen jongens in onze kenniskring onderweg zijn ging ik aan de slag.
Het blijft een schatje dit model van Claire. En je kunt heerlijk combineren met de kleurtjes om het meer jongens of meisjesachtig te maken. Deze keer dus jongens kleuren. De hals heb ik afgewerkt met vasten en een strik om te sluiten.
En zeg nou toch zelf, kleurrijk en stoer, daar worden jongensmoeders toch zeker ook blij van?!

Liefs BY JM

Patroon: Babytruitje By Claire
Garen: Phildar Phil Coton 3: kleur: 45 soleil, 006 vitamine, 10 blanc, 66 elephant, 60 pacifique
            By Claire 1: 2155 appelgroen





            

3 opmerkingen: