Pagina's

vrijdag 10 maart 2017

Eerste 5 kleurensjaal.

Wie een beetje rondstruint over het internet heeft dit patroon vast al voorbij zien komen. Het patroon van de 5 kleuren sjaal van Claire Boeter.
Ook ik wilde wel een versie maken. Dus dook ik in mijn mand met katoentjes en werkte zo 5 bolletjes weg.
Manlief  vindt het meer een Oeteldonkse sjaal geworden. Achteraf gezien had ik het geel liever in een blauw tint gehaakt, dat had het geheel wat rustiger gehouden denk ik. Ach ja, we zeggen maar dat het is in het kader van "dare to be colourfull".
Wel is er zoals de titel al doet vermoeden een tweede versie onderweg en ook daar zit weer geel in, eens kijken hoe dat uitpakt...... Dare to experiment...... Voorlopig zitten we heel erg in de ontdek en probeer fase met de kleur geel.
In de tussentijd haak ik weer even verder aan de volgende 5 kleurensjaal.

Liefs BY JM

Garen: Phildar coton 3 kleur: 74 silver, 54 canard, 33 corail, 1 rosee
            By Claire 1 2180 geel
            By Claire sparkle coral



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen