Pagina's

woensdag 1 februari 2017

Pinky de Flamingo

Nog een leuk project wat ik tussendoor deed. Ik kocht een tijdje terug het patroon Pinky de Flamingo van Draad en Praat. Het patroon kreeg de moeilijkheidsgraad moeilijk.  Niet zozeer het patroon was moeilijk maar wel de draad waarmee dit project word gehaakt. Het is een fluffy draad en dat maakt het moeilijk om goed de lussen te zien waar je in moet steken. Mijn doekje is dan helaas ook niet helemaal recht geworden. Ik geef het valse avondlicht de schuld ;-) en heb nog genoeg garen over om er nog een poging voor te wagen bij daglicht.
Het kopje en de snavel gingen goed. Daarom heb ik toen toch maar door gezet.
Als laatste stond het kuifje in de beschrijving, maar deze heb ik bij mijn versie achterwege gelaten.
En zo werd Pinky geboren!

Liefs BY JM






2 opmerkingen: