Pagina's

zondag 19 februari 2017

Muurhanger in mint

Toen ik pas op zoek was naar nieuwe kaarsen bij de welbekende Hollandse Eendrachts MArkt kwam ik deze mooie kleur blauw/groen tegen. En omdat ik daarbij dacht aan de lente kon ik het niet laten en kocht ze voor op mijn plateau. Ergens in een doos lag de haas kaars te wachten dus die mocht erbij. Met een verse bos tulpen in de achtergrond was het plaatje bijna compleet. En toen bedacht ik dat het wel leuk was om de muurhanger die ik vorige week plaatste in het mint te haken.
Dezelfde muurhanger in een ander kleurtje met een totaal ander effect!
Een heerlijk fris lente hoekje. Want oh wat was de zon lekker afgelopen week....
Op naar meer van dat soort dagen, die ook de creativiteit weer een ander soort boost geven. Maar daarover meer in een volgend bericht.

Liefs BY JM

Patroon: zie mijn bericht via de link
Garen: Phildar Phil coton 4 kleur 0058 jade




2 opmerkingen:

  1. Hou van deze kleur, alles past perfect zo bij elkaar!
    Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen