Pagina's

maandag 6 februari 2017

Herten Knuffeldoekje

Afgelopen week ging ik lekker aan de slag met opnieuw fluffy draadjes. Ik wilde namelijk het Herten Knuffeldoekje uit het boek Haak je Happy van Lisanne van Multem haken. Deze keer gaf ik mijzelf een ochtend vrijaf, ik poets, was en strijk ook veel en vaak in de avond en vond dat ik een ochtend vrijaf wel had verdiend. Dus begon ik met het doekje. In het daglicht was het wat makkelijker om de steken op de juiste plek te maken. Wel bleef ik steevast tellen en controleren. Het resultaat mag er zijn. Een strak doekje! Ook de kop en overige delen waren zo gehaakt. De geweien vond ik het meest lastig omdat het zo'n priegel werkje was.
Het in elkaar zetten gaat ook met de keer sneller. Erg tevreden ben ik met het eindresultaat!
Wie weet wordt ik ooit nog wel een heuse amigurumi haakster!

Liefs BY JM



1 opmerking:

  1. Wat een leuk hertje is dit. Staat hier ook nog op het lijstje om te haken.

    BeantwoordenVerwijderen