Pagina's

zondag 12 februari 2017

De laatste stapelfoto

Stapel op stapelen. Als creatieveling ben je er vaak erg goed in! Stapel in de hoek, stapel stofjes, stapel met boekjes, stapel bakken met garen, stapel dekens, stapel sjaals en zo stapelen we lekker door.
Voor het project waar ik nu al een tijdje mee bezig ben publiceerde ik met regelmaat hoe de stapel groeide. En vandaag is het moment van de laatste stapelfoto aangebroken. Ik heb de turbo van de week even aangezet en alle vierkanten zijn nu klaar. Vanaf nu gaan de vierkanten aan elkaar worden gehaakt. Een heel ander klusje waar ik ook wel weer heel veel zin in heb. Altijd leuk om te zien hoe al die vierkanten samen steeds meer deken gaan worden.
Met als eindresultaat een nieuwe deken voor bij de stapel dekens ;-)

Als laatste wens ik jullie een stapel groetjes toe en een hele fijne dag!!

Liefs BY JM



1 opmerking:

  1. Mooie kleuren. Ben benieuwd hoe je ze aan elkaar gaat haken en de deken eruit gaat zien.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen