Pagina's

vrijdag 13 januari 2017

Terughaken

Terughaken??? Wat is dat nu weer? Nou eigenlijk heel simpel een project waar je mee begonnen was al uithalend gelijk weer omhaken tot iets anders.
Dat kan je zo wel eens hebben dat je bent begonnen aan iets maar het niet bevalt of motiveert om door te gaan.
Zo ook met de deken waar ik in de zomer van 2016 aan begon. Het werd niet zoals ik had gedacht....
Dus lag het ook al heel lang in mijn zomers mandje te liggen. In de vakantie kreeg ik een idee en begon aan het terug haken en nu is de deken veranderd in deze stapel vrolijke granny's en een hele rare bol wit....
Voorlopig haak ik dus granny's en zal dit mijn nieuwe WIP project zijn! Ik houd jullie op de hoogte!!

Groetjes BY JM


1 opmerking:

  1. Terughaken kende ik nog niet. Ik ben benieuwd wat je met de granny's gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen