Pagina's

zondag 29 januari 2017

Granny update

Hoe het ervoor staat met de granny's??
Dat kan je hier zien.
Ik haakte afgelopen week weer een stapeltje erbij en dus groeit de grote stapel ook door. Van iedere kleur heb ik nu 7 vierkanten. Ik ben nog steeds volop aan het denken of ik er nog witte vierkanten tussenin zal maken of dat ik alleen de gekleurde vierkanten gebruik. Of dat ik het wit alleen gebruik om nog 1 toer om alle granny's te haken en ze dan gelijktijdig, as you go, aan elkaar te maken. Dat is wel heel handig omdat je deken dan op een heel handige manier gelijk aan elkaar raakt.
Voorlopig kan ik er nog nadenken over de verschillende opties terwijl ik ondertussen door ga met het haken van gekleurde granny's.
Een heerlijk werkje voor 's avonds op de bank! Ik weet wat ik vanavond weer doe!

Liefs BY JM


1 opmerking:

  1. Mooie stapel zo. Join as you go is een handige methode om ze vast te maken aan elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen