Pagina's

woensdag 11 januari 2017

Fijn 2017 en Pastel Ski-fun sjaal

Allereerst welkom in 2017 op mijn blog! Ik wens jullie heel veel liefde en warmte en hoop dat jullie een mooi nieuw jaar mogen beleven!!

Een paar jaar geleden heb ik de goede voornemens afgeschaft, ik besefte dat ik het mijzelf door het stellen van doelen (lees: veel doelen of hele hoge doelen) onmogelijk maakte om te genieten, dus besloot ik het los te laten en te zien wat er op mijn pad kwam. En dat bevalt mij goed! En zo ga ik dus ook 2017 in. Natuurlijk ga ik jullie weer verblijden met mijn maaksels, want dat is iets wat ik niet laten kan! En daarom nu dus een eerste project van dit jaar.

Vorig jaar haakte ik de Ski-fun sjaal naar patroon van Handwerkjuffie. Toen haakte ik hem in bijna gelijke kleuren als haar model. De laatste tijd als ik de sjaal droeg vroeg ik mij steeds af hoe dit patroon er uit zou zien in pastel achtige kleuren. Ik dook eens in mijn restjes (ik probeer nog steeds met mijn gekregen restjes allerlei projecten te bedenken) en duikelde een reeks bolletjes op.
Al snel groeide mijn sjaal, die ik deze keer in een willekeurige kleur volgorde haakte in plaats van een repeterend patroon.
Ik heb de sjaal breder opgezet en iets minder lang gemaakt. Dit zorgt ervoor dat je de sjaal lekker royaal kunt omwikkelen
Een eenvoudige rand van vasten maakt het geheel helemaal af.

Ik kan zeggen dat een pastel variant van de Skifunsjaal een prima optie is!

Warme groet,

BY JM






1 opmerking:

  1. Mooie sjaal. En ook voor veel creativiteit in 2017 gewenst. Goed plan om geen voornemens te maken. Maar, is dat niet ook een voornemen 😎

    BeantwoordenVerwijderen