Pagina's

zaterdag 31 december 2016

Toch nog een Miriam Catshoeksjaal

De bollen waar ik laatst over in dubio zat zijn toch in een Miriam Catshoeksjaal veranderd. Vooral omdat het  een heerlijk snel en gedachteloos patroon is. Qua afwerking heb ik een ander glittertje van by Claire gekozen. Daardoor oogt deze sjaal toch weer heel anders.
En zo hebben deze bollen toch nog aan het eind van 2016 een bestemming gekregen! En daarmee kom ik bij mijn laatste bericht van 2016.
Ik wens jullie een goed en sparkelend uiteinde en een heel mooi en creatief 2017! Op naar nieuwe creaties en berichten in 2017!

Liefs BY JM

Gemaakt met: Garen Zeeman, by Claire





3 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal is dit geworden. Ook een fijn jaareinde en een nog beter begin gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden!
    Wens je veel creativiteit in 2017!🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn patroon is dat hè.. Bij mij staat er ook een op de planning, moet alleen nog even kijken welke kleuren en welk garen. Dit van jou is erg mooi geworden! Gelukkig nieuwjaar nog! x

    BeantwoordenVerwijderen