Pagina's

donderdag 29 december 2016

Kerst in huize BY JM

De meest heerlijke tijd van het jaar! Opruimen in huis en daarna lekker versieren met alle kerstspullen. Dit jaar deed ik het beetje bij beetje. Telkens kwam er iets bij en zo is nu ons huis omgetoverd in een heerlijk sereen kerstsfeertje. I love it! Als echte huismus kan ik daar heerlijk van genieten. In het bijzonder ook van de ochtend als eerste beneden zijn en dan alle lampjes aan doen.
Ik begon met het naar beneden halen van mijn adventskalender. Deze staat nu voor het derde jaar en was wederom een groot feest. Ik vulde de zakjes met allerlei spulletjes voor in de kinderkerstboom, allemaal spulletjes die we al hadden een recycle adventskalender dus ;-) en ook de briefjes met: kijk een film, speel een spel, maak een lekker toetje gingen er weer in. Daarna volgde al snel de tak boven onze eettafel. En twee recent aangeschafte stolpen met een wintertafereel.
Vervolgens kwam de boom, geen grote dit jaar ivm de kleine hond. Het moest een boom zijn die op een tafeltje kon. Alle mooie ballen kwamen weer uit de bakken. Ik vulde ze aan met houten engeltjes van de Dille en Kamille.
Als laatste de creatie voor het raam en in de tuin voor de Kerstcreatie route.
Nog wat bloemen op tafel en zo was ons huis weer gevuld met kerstvreugde, heerlijk!

Geniet nog van deze dagen tussen kerst en oud en nieuw, het jaar 2016 is weer omgevlogen!

Liefs BY JM


















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen