Pagina's

vrijdag 28 oktober 2016

En toen werd het verder stil in oktober....

Ojee, 2 oktober plaatste ik mijn laatste bericht..... Wat?!! Ja, echt. En het werd stil niet omdat ik dat wilde maar omdat er letterlijk op de rem werd getrapt. 11 oktober blesseerde ik mijn voet namelijk behoorlijk en moest ik rust houden een week later had de griep ons in onze ban en nu is het vakantie en komt er ook een stuk minder uit mijn handen.
Mijn voet is gelukkig weer flink aan het opknappen, ik kan er weer op lopen en staan, al voelt hij soms toch nog wat beurs. En de griepbacillen hebben we de deur uitgezet.
Toen ik met mijn voet omhoog zat heb ik veel zitten breien.
Ik had het weekend voor mijn val namelijk een hele leuke workshop gevolgd bij Stoffen en Stiksels deze werd gegeven door Lisanne van Draad en Praat. Het is een hele leuke workshop waarbij je met een eenvoudige basissteek het begin van een sjaal maakt en je al een eind op weg raakt. Thuis heb ik, tijdens de uren omhoog zitten met mijn voet, lekker door kunnen breien. En zo had ik al snel de drie heerlijk bollen van Phildar Mikado op gebreid. Het is een heerlijke warme sjaal waar je in weg kunt kruipen. Ik heb het getest afgelopen week in Scheveningen!
Hopelijk lukt het vanaf nu weer om de draad op te pakken.

Liefs BY JM




4 opmerkingen:

  1. Wat vervelend van de blessure en de griep. Gelukkig maar dat het nu beter gaat! Ik vind je sjaal erg mooi geworden, leuke kleurtjes! Fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O nee toch. Sterkte met je voet verder en nu al geveld door de griep... vervelend. Je hebt een hele mooie sjaal gebreid, mooie kleur en hij ziet er heerlijk warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is een mooie sjaal! En wat een pech heb je gehad! Gelukkig is alles weer beter nu, dus neem die draad maar gauw weer op :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je sjaal echt super leuk geworden, dat riempje maakt het helemaal af!
    Gelukkig gaat het weer beter met je en kon je lekker een dagje uitwaaien in Scheveningen!

    BeantwoordenVerwijderen