Pagina's

woensdag 7 september 2016

Welkom!

Afgelopen maandag begonnen de scholen hier in het zuiden weer. En ook ik ging weer aan de slag. Om het een beetje gezellig te maken haakte ik een slinger voor in mijn klas. Het idee zag ik in Haken en Kleur Een huis vol geluk. Het woord WELKOM bepaalde het aantal vlaggetjes.
Op vakantie al begon ik, maar er ontbraken wat kleurtjes in mijn mand (tja helaas kon niet alles mee, mijn man zag me al aankomen ;-)). De granny lapjes waren klaar bij thuiskomst. De rand afwerking en details deed ik tussen het klussen door.
Draadjes instoppen gebeurde in de laatste vrije dagen zodat de slinger bij het inrichten van de klas vorige week gelijk een plekje kon krijgen.
Een warm WELKOM kregen mijn nieuwe leerlingen maandag. Het waren al weer twee gezellige dagen en we gaan er nog veel meer maken!

Liefs BY JM





5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee. De kinderen moeten dit vast leuk gevonden hebben. Ook hier zijn ze maandag begonnen en hebben er ongelofelijk veel zin in. Toch altijd weer fijn om te beginnen na de zomervakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Welke groep heb jij? Groetjes stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk welkom voor het nieuwe schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig! Ik zou me als juf moeten beheersen om niet mijn hele klas vol te haken ;-)
    Deze slinger is echt superschattig, je leerlingen boffen!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk om deze slinger op de eerste schooldag na de vakantie te zien dat zal iedereen leuk hebben gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen