Pagina's

vrijdag 30 september 2016

Wanten

Ja, dit bericht gaat echt over wanten. Hoewel het nog helemaal niet koud is heb ik toch heus wanten gehaakt. Ik zag dit pakket bij de Haakfabriek op IG voorbij komen en was verliefd. Ook had ik tijdens het ruimen op zolder afscheid genomen van mijn oude en kapotte handschoenen, dus een zeer legitieme reden om mezelf van nieuwe te voorzien.
Met dit heerlijke duidelijke patroon heb je ze zo gehaakt. De leren labels die erbij zaten maken het helemaal af vind ik.
Een ding weet ik zeker, koude handen zal ik niet hebben!

Liefs BY JM



2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi geworden in dat lichtblauwe kleurtje!
    Ik heb nog nooit wanten gehaakt, maar ik krijg er meteen zin in als ik deze zie!
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen