Pagina's

vrijdag 2 september 2016

Het einde van de Scheepjes CAL

In mijn laatste bericht over de CAL schreef ik al dat we nu heel dicht bij het einde waren aangekomen.
Ik zal maar niet vertellen dat het aan elkaar haken als een malle ging. In twee dagen tijd haakte ik alle vierkanten aan elkaar. Eerst alle verticale banen en daarna alle horizontale. Iedere keer tussen een klusje door mocht ik van mezelf een rijtje haken en dat motiveerde ontzettend ook de wachttijd bij de laatste keer sporten werd nuttig besteed en zodoende zat het geheel supersnel in elkaar.
Ik merkte toch wat verschil tussen de lapjes op. Sommige trokken netjes recht anderen minder.
Als laatste was de rand aan de beurt. Dat was een simpele steek, maar wat een rondes werden het. Dertien toeren stonden op het programma. Iedere keer 1 of 2 toeren tussen de bedrijven door. Het was dan inmiddels wel vakantie, maar de was die draait maar door en ook het huis kon wel een extra poetsbeurt hebben. Maar tijdens de pauze momentjes door was daar toch ineens het eind in zicht.
De laatste draadjes waren zo ingestopt. Daarna het geheel volgens de adviezen gewassen en op het bed laten drogen.
Toen nog de foto's maken. Ik wilde heel graag foto's van aan het strand, het is niet voor niets Last Dance at the Beach en in mijn geval Last Dance at the Sea. Ik moest een behoorlijke tijd wachten op mooi weer en een strand. Uiteindelijk zijn de foto's genomen tijdens onze vakantie in Bretagne.
Ik vind de deken echt een prachtig geheel geworden en ben er reuzenrots op!! Rest mij enkel de volgende woorden:
Dankjewel Scheepjes en bloggers voor deze prachtige CAL!! Het was een ontzettend leuke CAL om te maken!

Liefs BY JM



















3 opmerkingen:

  1. Wat een werk, wat een kleuren, prachtig!!!! Gefeliciteerd met dit hele mooie eindresultaat. Hele leuke foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende deken is dit geworden. Petje af.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt trots zijn op het eindresultaat, en wat een geweldige foto's op deze mooie locatie!

    BeantwoordenVerwijderen