Pagina's

woensdag 31 augustus 2016

Hallo daar ben ik weer!

Hoi Allemaal,

Ik ben er een behoorlijke tijd tussenuit geweest, zoals wel meer mensen in de vakantie!
We hebben een super vakantie gehad! Eerst waren we twee weken thuis, waarin we in huis aanrommelden. De zolder werd afgewerkt door de timmerman. Hierna ging ik aan de slag met het verfwerk en legde ik hoogstpersoonlijk de nieuwe vloer, zodat zoonlief naar zijn eigen kamer kon verhuizen. Daarna gingen we lekker twee weken naar Bretagne. Ik nam lekker veel bolletjes wol mee zodat ik wat te kiezen zou hebben.
Ik maakte een begin aan de CAL uit 2014, begon aan leuke vlaggetjes voor op het werk, borduurde een kussen van Vervaco en haakte tot slot nog wat onderzetters. We genoten van heerlijk weer en dat in Bretagne! We bezochten fijne stadjes en zaten veel aan het strand. Met de kinderen speelden we Jeu de Boules, badminton en frisbee. We kleurden heel wat kleurplaten in en genoten van heerlijk zelfgemaakt eten in onze Gîtes de France.
Na de vakantie was het echt kiezen op elkaar en bikkelen maar, want er moesten echt gordijnen voor de ramen op zolder. Dat was met de voorspelde hitte anders geen doen. 12m stof en 12 m verduisteringsstof verwerkte ik tot gordijnen.
Nu begint het langzaamaan allemaal wat vorm te krijgen. Met al het schuiven moest ik ook echt door mijn hobbyspullen heen, wat had ik een hoop verzameld. Wat erg fijn is, is dat ik nu ook weer veel beter weet wat ik heb. Ook borrelen er al weer genoeg ideeën......., hopelijk gaan er dan alleen maar spullen uit en voorlopig niets meer in....
Nu genieten van de laatste paar dagen. Al ben ik al wel begonnen met de voorbereidingen voor het nieuwe jaar, nog even lekker vanuit huis, kan ik ook eens zeggen dat ik aan het thuiswerken ben.
Hadden jullie ook een heerlijke vakantie? Weg of thuis? Of misschien wel allebei?
Ik ga in ieder geval weer uitgerust aan de slag!

Liefs BY JM

P.s. In het volgende bericht laat ik jullie het eindresultaat van de CAL zien, want deze heb ik ook nog afgerond.








2 opmerkingen:

  1. Je bent aardig druk geweest in de vakantie, ziet er toppie uit de nieuwe kamer en je gehaakte dingen. Fijn dat jullie genoten hebben en dat je lekker bent uitgerust, op naar het nieuwe schooljaar, succes volgende week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere vakantie hebben jullie gehad! Welkom terug! Wat knap, vloertje leggen, gordijnen naaien, prachtige dingen haken..... het ziet er allemaal super uit zeg. Je bent van alle markten thuis.
    Hier geen grote vakantie maar vandaag het begin van de lente. Succes volgende week weer op het werk!

    BeantwoordenVerwijderen