Pagina's

vrijdag 15 juli 2016

Scheepjes CAL week 10-11-12

Hier weer een update van mijn lapjes voor de Scheepjes CAL.
De laatste van de lapjes al weer.
Week 10 een lastig lapje met een gehaakte gebreide steek, ofwel het ziet eruit als een breiwerk. Een lastig steekje, moeilijk ivm de draadspanning.
Week 11 een noppen steek. In eerste instantie bolden de noppen niet genoeg op naar mijn zin, maar na het lezen van wat tips in de Facebookgroep ging ik daarmee aan de slag en werd het resultaat naar mijn zin. Een heerlijke steek om te haken.
Week 12 een soort wier of golven, het is maar wat je erin ziet. Een leuke steek, die wel om concentratie vraagt omdat je goed de rijen moet tellen.
En nu zijn we klaar met alle lapjes en gaan we de boel aan elkaar haken.
Ik heb de lapjes vanmiddag uitgelegd en een eerste begin gemaakt.
Snel verder dus!
Een volgende update zal volgen als de deken klaar is, het grote tadah moment dus!!
Geniet van de zon, als hij bij je schijnt en heb een fijn weekend!!

Liefs BY JM




4 opmerkingen:

  1. Ziet er erg goed gelukt uit. Over die brei steek twijfel ik enorm. Vond hem er op het patroon niet echt leuk uitzien en via internet hoorde ik veel gemopper. Maar jou is het aardig gelukt!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt zeg! Allemaal mooi maar ik vind de donkerblauwe en de groene wel heel tof!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die mooie vierkanten die nu 1 prachtige deken gaan worden. Het in elkaar haken vind ik overigens meer werk dan ik had gedacht haha ik dacht dat doe ik ff ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit!
    Succes met het aan elkaar haken, benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen