Pagina's

vrijdag 8 juli 2016

Handlettering

Het blijft leuk om te doen en heeft zo'n fijn snel effect. Met weinig middelen een leuk resultaat.
Zo kreeg ik een nieuw krijtbord voor mijn verjaardag, oh wat een feest om hier op te werken, het oude bord was echt ontzettend slecht...... Dus ging ik gelijk aan de slag voor de zoon die twee weken geleden jarig was. Heerlijk om weer eens te doen!
Vandaag besloot ik om voor een bedankje zelf een wikkel te maken. Na 4 jaar helpen in de schoolbieb, in de vorm van plastificeren en biebdiensten draaien, heb ik besloten hiermee te stoppen. Meer tijd voor werken, huishouden en mijzelf hoop ik hiermee te creƫren.
Maar mijn maatjes ga ik wel missen en een klein bedankje vond ik wel op zijn plaats!

Nog twee weken tot aan de zomervakantie. Dus kom maar op met die laatste loodjes!

Liefs BY JM






4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En leuk om het op deze manier toe te passen.
    Veel succes en plezier met wat je gaat doen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wikkels. Ben benieuwd hoe je de verkregen vrije tijd gaat gebruiken! Gaat vast goed komen.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan, leuk om te doen en een origineel effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met jullie zoon, leuk zo'n krijtbord!
    Mooie wikkels heb je gemaakt en ja soms moet je knopen doorhaken zodat je wat meer tijd hebt voor andere zaken!

    BeantwoordenVerwijderen