Pagina's

zaterdag 25 juni 2016

Sleutelhangers

Op het werk kregen we een tijdje terug allemaal een mooie laptoptas, maar zo allemaal dezelfde tas dat is niet echt praktisch. Ik bedacht toen hardop dat ik wel een mooie gehaakte hanger er aan zou maken, waarop twee collega's vroegen of ik ook zoiets wilde maken voor ze.

De ene collega koos voor een bloem en de andere collega wilde graag een Cookiemonster. De bloem was zo klaar. Cookiemonster nam ietwat meer tijd in beslag. Ze kregen beide een sleutelhanger (bij de tweede is deze niet op de foto te zien).
Zie hier het resultaat. De eerste foto nam ik snel op mijn werk. Cookiemonster kreeg een fotoshoot tussen, drie keer raden...., de koekjes.

En na deze kleine projectjes tussendoor weer tijd voor de CAL van Scheepjes, daar ga ik jullie snel ook weer wat van laten zien.

Liefs BY JM

Bloem patroon uit Kleurrijke cadeautjes haken van Margriet de Muinck
Cookiemonster patroon van CreAnka 
Garen: Phildar coton 3 en by Claire 1






2 opmerkingen:

  1. Zo leuk! Cookie monster is echt cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Zal gezellig staan allerlei verschillende hangers aan de tassen!

    BeantwoordenVerwijderen