Pagina's

woensdag 29 juni 2016

Scheepjes CAL week 7-8-9

Het blijft ontzettend leuk om te doen. Toen ik nog twijfelde was ik bang dat ik het in deze drukke periode niet zou kunnen bijhouden, maar dat valt mij dus reuze mee. Het is ieder week wel even puzzelen wanneer ik tijd heb om de vierkanten te maken. Maar iedere week weer een ander patroon zorgt ervoor dat ik er iedere week ook weer erg veel zin in heb.
Week 7 was het de beurt aan het noppen hart waar menigeen naar uitkeek. Week 8 was de week van de wafelsteek. En in week 9 vier vierkanten met een mooie kabelsteek.
Zie hier de lapjes op een rij.
Ondertussen is week 10 al weer voorbij en begint vandaag week 11. Nog maar 4 weken te gaan en dan is de deken dus klaar.....
Zou ik in een gat vallen?? Ik zal het wel missen, maar er liggen hier ook al bolletjes klaar om de CAL uit 2014 te haken, genoeg ideeën en uitdagingen, en binnenkort ook vrije tijd.

Liefs BY JM





4 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik moest zelf erg wennen bij de mijne aan de relatief grotere gaten in het motief van week 9 en daar waar ze het hebben over kabels zie ik die er totaal niet in. Maar ondanks dat vind ik ze nu na het blocken wel een mooie combinatie tussen de andere blokken. En ja na afloop zal het inderdaad wel weer even afkicken zijn. Maar ook hier nog weer ideeën en wensen genoeg ;)
    Fijne dag.
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die wordt supermooi zeg in al die blauwe tintjes..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig stapeltje vierkantjes. Je hebt nog genoeg plannen dus dat wordt een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken heb je gehaakt. Ik kan (eindelijk) aan week 4 beginnen. En als ik deze blokken zie, heb ik al helemaal zin in de komende patronen.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen