Pagina's

zondag 12 juni 2016

Knuffeltje voor een baby

Ik zou met een leerling voor de bijna baby to be een leuk presentje maken. Dus ging ik afgelopen week een keer terug om samen aan de slag te gaan (dat is praktischer als ondertussen ook nog 20 anderen aansturen;-)).
Knippen had de leerling al eerder gedaan. De losse stukjes van deze vossenknuffel uit Leuks met Lapjes stikte ik er tegenaan en de kleine staart prepareerde ik ook al vast. De leerling vulde de staart op en toen kwamen we bij de knuffel rondom stikken. Rondom stikken leek mij een mooi klusje voor de leerling, maar hij was een beetje bang dat hij in zijn vinger zou stikken. Over alle verdere technische aspecten vroeg hij terwijl ik dat klusje deed honderduit.
Daarna weer vullen en het laatste randje sluiten op de luie maar snelle manier.
Nog oogjes en een neus en voilĂ  klaar is dit super schattige vosje!
Een superleuk en zeer geslaagd presentje om straks mee thuis te komen vonden wij. En nu maar hopen dat de baby zich snel zal aandienen.

Liefs BY JM

P.s. Het is niet een supermooie foto, maar het moest even snel tussendoor op het werk, ik was vergeten om thuis mooie foto's te maken en inmiddels had de baby zich aangediend.



6 opmerkingen:

  1. Zo leuk en de grote broer was ongetwijfeld supertrots!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk en de grote broer was ongetwijfeld supertrots!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Zo samen met de klas een origineel cadeau te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo samen een cadeau te maken. Hij zal vast heel trotst zijn op zijn cadeau!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen