Pagina's

vrijdag 24 juni 2016

Kek bloesje!

Begin juni had onze jongste dochter een vrije dag. Een heerlijke vrije dag om samen te genieten en een beetje te verwennen. We gingen saampjes naar de markt en daar zag ze een aller schattigst stofje. Waarop de vraag volgde: Mag ik die? Met van die lieve ogen en zo'n stralend snoetje dat je geen nee kunt zeggen. Dus ging het lapje mee. 's Middags liepen we even de Hema binnen en vonden we hoe toevallig een perfect bijpassend broekje.
De week erna scoorde ik wederom op de markt hele gave elastische bias in een super neon kleur.
Vandaag 14 dagen na de vrije dag had ik vreselijk veel zin om er mee aan de slag te gaan. Ik besloot lekker buiten aan de tuintafel te gaan zitten en verhuisde de hele boel. Twee uur nadat ik begon was het bloesje af. De dochter trok het aan en keurde het goed.
Een heerlijk zomers setje, want na al die regen zijn we nu wel toe aan zonneschijn!

Liefs BY JM

Patroon: uit de bijlage van Knippie 2-2015
Stof: couponnenkraam markt Breda
Fournituren: Ank en Wil markt Breda




Hier nog zonder knoop.







3 opmerkingen:

  1. Mooie zomers bloesje. Ik kan goed zien waarom dit stofje haar aandacht trok. Leuk met dat lusje achterop!

    NEeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat knap gemaakt! Heel leuk stofje en setje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk zomers setje zo. Schattig bloesje supercool gemaakt met de neon details.

    BeantwoordenVerwijderen