Pagina's

zondag 1 mei 2016

Mijn Filetgehaakte Sjaal is

KLAAR!!
De filetgehaaktesjaal uit Haken en Kleur Buiten. Ik was er al even aan bezig mijn laatste WIP, waar ik laatst al wat foto's van liet zien.
Ik nam de sjaal mee toen ik laatst naar Stoffen en Stiksels ging voor een toffe workshop.
Met het uitkomen van het nieuwe by Claire garen wilde ik dit gaan gebruiken in de rand rondom deze sjaal samen met nog een ander kleurtje.
Dat andere kleurtje was nog wel even een ding, maar daar was Claire met allerlei ideetjes en zo kwam ik uiteindelijk op gewaagd Appeltjesgroen uit de by Claire 1 lijn en op Cayenne en Oker uit de Sparkle lijn.
Bij het maken van de rand besloot ik uiteindelijk om niet de Oker toe te voegen maar de kleur van de sjaal als allerlaatste randje terug te laten komen.
Wat een resultaat en oh wat ben ik er blij mee!
De kleur van de sjaal vlamt helemaal door het Appeltjesgroen en de glitters geven het dat extraatje!
En tja als de temperaturen op de thermostaat zo blijven..... draag ik hem de komende tijd nog met veel plezier!

Liefs BY JM

Patroon: Haken en Kleur Buiten
Garen: Stone van de Action kleurnummer 2552268,
Garen : by Claire 1 nr. 2155, by Claire 3 nr. 2208 van Stoffen en Stiksels







8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal is geworden! En met deze temperaturen nog heerlijk nu ook ;) Hoef je in ieder geval fijn niet te wachten om met je mooie sjaal te mogen pronken.
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt heel erg mooi geworden!!
    Leuke kleurtjes zo samen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er uit als een heerlijke zachte en warme sjaal! Mooi die kleuren bij elkaar en ondanks dat het een sjaal is doet het toch zomers aan, doet me denken aan watermeloen 🍉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo, wat veel werk! Heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap!!! Echt perfect met dat randje!! En hij is lekker dik geworden zo te zien.. Geniet er van!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie sjaal geworden....Bijna jammer dat het zonnetje nu zo heerlijk schijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is je sjaal geworden. Staat ook op mijn to do lijstje!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for sharing at my party last week, a New party is open in the morning

    BeantwoordenVerwijderen