Pagina's

woensdag 4 mei 2016

Babyleggings

Aan baby's geen gebrek, er werden maar liefst 3 kleine baby's geboren. De eerste al in oktober van 2015.... dat geeft dus aan hoe druk de agenda is. Maar nu met de vakantie in het verschiet, geen zieken meer en zee├źn van vrije tijd werd het hoog tijd, dus lagen hier al een aantal weken deze leggings klaar om een blogje over te schrijven. Toch moest het nog even wachten omdat een van de moeders hier ook zo nu en dan komt lezen.
Nu alle kraambezoekjes zijn afgelegd mogen ze dan eindelijk op de blog!
Ik koos voor het patroon van Emma en Mona! Wie kent het patroon niet?! Een fantastisch eenvoudig doch prachtig patroon. En dus zaten de leggings rap, rap in elkaar en kreeg ik hierdoor ook weer zin om voor mijn eigen kids aan de slag te gaan, dus binnenkort weer meer naaisels op de blog.
Dan rest mij nog foto's te showen van 3 setjes op een rij.

Veel kijkplezier!

Liefs BY JM







5 opmerkingen:

  1. Zo schattig dat kleine spul! Hele leuke setjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn stuk voor stuk leuk geworden, mooie setjes zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie sets. Leggings brengen de zin altijd weer terug. met weinig inspanning een mooi resultaat! ben benieuwd naar de andere projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk geworden! Ik wist niet dat je dat ook deed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief!
    Bedankt voor de goede tip van de halsboord. Ik ga het proberen!

    BeantwoordenVerwijderen