Pagina's

vrijdag 29 april 2016

Workshoptijd

Een paar weken geleden ging ik naar een workshop bij Stoffen en Stiksels. Claire Boeter kwam een workshop bloemen haken geven.
Een aantal opties werd gegeven en ik ging aan de slag met een bloemen ketting. Ik liet mij inspireren door de armband van Silly Old Suitcase die ik deze middag droeg en kocht omdat hij zo fantastisch combineert met mijn nieuwe vest en zomerse top (gelukkig was ik zo wijs een vest erbij te kopen voor de frisse dagen).
Ik haakte deze middag al flink door, maar moest nog wel wat blaadjes en de losse onderdelen vast maken. Daar is een regenachtige meivakantie dan echt ideaal voor!
En kijk eens "braaf" donkerblauw, knalt ineens! Ik ben er superblij mee!
Martine bedankt voor de gastvrijheid bij je in de winkel, Claire voor de verzorging van de leuke workshopmiddag en Maartje voor de inspiratie die van jou armband kwam!


Liefs BY JM

















3 opmerkingen: