Pagina's

woensdag 13 april 2016

Romantische omslagdoek van By Claire

Ook deze romantische omslagdoek lag bij mijn verzameling van haakwerkjes.
Het patroon kocht ik een tijd geleden via de website van By Claire
Deze gekregen bolletjes lagen al een hele tijd te wachten op een bestemming. Bij het zien van dit patroon, wist ik wat ik ermee wilde maken.
Iedere keer kwamen er weer andere wilde plannen tussendoor (zoals ik laatst al schreef barst ik van de plannen/ideeën), tot na de mannendeken, toen wilde ik iets kleins maken. 
Het is een heerlijk patroon. Door het aan elkaar haken van de laatste toer groeit de sjaal gestaag door en krijgt het snel vorm.
Vanmorgen nam ik de sjaal mee op mijn wandelrondje om het op hele mooie plekjes hier in de buurt op de foto te zetten.
Dat is pas win, win! En een frisse neus, en aan de conditie gewerkt en ook nog eens mooie foto's!
Nu mag het weer van mij nog iets warmer, dan kan mijn nieuwe spijkerjas uit de kast. Daar wil ik hem namelijk bij gaan dragen, dus.......
Laat het spijkerjassenweer maar komen!

Liefs BY JM





6 opmerkingen:

  1. Wat haak jij toch veel/snel! Ik ben geïnspireerd geraakt. Ik heb maandag een haakpakket besteld met patroon voor zo'n driehoekige doek. Stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gedaan! En inderdaad, dat gaat prima bij een spijkerjasje passen! Fijn hé, af en toe naar buiten kunnen om te fotograferen nu. Laat die zon maar komen!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Dat heb je snel gedaan en zo leuk met die kleine bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie staal, en wat gaat dat snel bij je.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for sharing at my party last week, a New party is open in the morning

    BeantwoordenVerwijderen