Pagina's

zondag 24 april 2016

Nog 1 te gaan....

Van mijn stapel WIP heb ik er nog 1 te gaan.......
Helaas ging ik dat niet redden voordat de CAL van Scheepjes woensdag van start ging.
Na bijna 4 bollen van 100gr. vond ik de sjaal nog steeds niet lang genoeg. Dus moest ik op jacht naar nieuwe bollen. Hiervoor moest ik eerst langs 2 Action filialen.
Maar het is gelukt dus nu kan ik weer verder!
Dan toch nog maar een WIP foto, van toen het zonnetje nog lekker scheen!
En o ja, ik wilde echt streng zijn voor mezelf, maar het vlees is zo ontzettend zwak, dus ik heb toch ook al maar even tussendoor de eerste vierkanten gemaakt. Die eerste foto's kun je dus binnenkort verwachten :-)

Liefs BY JM





7 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur! Ja dat is wel een nadeel van het garen dat niet uit een wolwinkel komt, vaak moeilijk of soms helemaal niet meer bij te krijgen. Fijn dat het toch nog gelukt is, zo zonde anders.
    Fijne zondag.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Het is het patroon van de XL filet sjaal uit Haken en Kleur Buiten van Claire en Saskia!

      Verwijderen
  3. Mooie kleur! Haha, zo te lezen werkt het allemaal verslavend 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, heel begrijpelijk dat je intussen toch aan iets nieuws begonnen bent! Vind je al heel dapper hoor, dat dit je laatste WIP is!
    Wordt heel mooi, volhouden!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch lekker bezig zo! :D
    Mooi kleurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een productie zeg! Wauw! Ik vind deze kleur echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen