Pagina's

woensdag 6 april 2016

Mijn eerste cal

Toen ik twee weken geleden op de Cal van Scheepjes liep was ik compleet verliefd! Zo gaaf al die verschillende blokken en steken en zo gaaf die kleurenpakketten.
Ik sliep er nog een paar nachtjes over want, tja, er liggen hier inmiddels wat projectjes die nog moeten worden afgerond. Maar de deken liet mij niet meer los. Mede ook door de achtergrond, het is zo belangrijk dat we zorg en tijd besteden aan mensen met een depressie of andere geestelijke aandoening. Ik denk dat haast iedereen er op een of andere manier mee te maken krijgt. Hetzij direct, hetzij indirect. Naar mijn idee rust er nog steeds een taboe op en is het voor omstanders helaas niet altijd makkelijk om de signalen te herkennen.
Uiteindelijk heb ik besloten om een pakket te gaan bestellen en te kijken of ik de uitdaging aan kan gaan. Na even twijfelen tussen het rain pakket of the sea, besloot ik voor de laatste te gaan.
En zo vond ik afgelopen week na een lange werkdag deze doos met hele fijne bolletjes. Wat een superzacht garen is Colour Crafter!
Nog even wachten en dan kunnen we gaan beginnen. Ik zal er een mooie Last Dance in the Sea van maken!

Liefs BY JM



dance with the sea - kopie

7 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtige kleuren. Dat wordt een groots en mooi project! Succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wwauw wat een mooi pakket. Dit doet mij twijfelen of ik ook niet zal gaan haken. zal het voor een startende haakster te doen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat durf ik niet te zeggen.... Ik dacht persoonlijk er een uitdaging aan te hebben.... Er is in ieder geval een Facebookgroep waar je vragen kan stellen als je iets niet helemaal begrijpt.

      Verwijderen
  3. Wat een mooi pakket ik wou dat ik dit kon. Ook je tekst is goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had deze CAL al een paar keer voorbij zien komen. Ik vind hem echt prachtig. Veel succes met haken!

    BeantwoordenVerwijderen