Pagina's

vrijdag 8 april 2016

Hoeveel werkjes kan je hebben.....?

Ik vertelde al dat ik weer aan het haken was geslagen nu de ziekenboeg was uitgeziekt.
Alleen ben ik daar een beetje in doorgeslagen.....
En nu heb ik dus behoorlijk wat dingetjes liggen.
Ik heb alles zojuist even uitgestald en ik blijk gewoon zomaar drie projecten te zijn begonnen, oeps!
En daar komt dan straks nog de cal bij. Doel is dus om de komende 2 weken te proberen deze projecten af te ronden.
Maar wat ligt er dan zoal op de tafel?
Een dromerige sjaal in naturellen, een filet gehaakte sjaal en ik moest ook nog zo nodig een experiment starten om mijn eerste eigen boodschappennetje te haken...... (sst, niet verder vertellen op zolder liggen ook nog 2 projecten die nog niet af zijn, maar die tel ik nu maar even niet mee...).
En dan heb ik het nog maar niet over de projecten die ik inmiddels allemaal al heb uitgedacht in mijn hoofd en waar de bollen voor klaar liggen op zolder, de Scheepjes cal, de cal deken van 2014, een two tone sjaal uit haken en kleur, een omslagdoek in bruin tinten en roze accenten.....  En voor ik het weet heb ik nog meer projecten bedacht......
Nu alleen nog een doosje tijd! Wie doet mij dat cadeau?

Liefs BY JM





3 opmerkingen:

  1. Als ik weet waar je de doosjes tijd kunt kopen, dan laat ik het je weten! Heb ze zelf ook nog niet kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar, ik ben op het moment ook met 3 dingen tegelijk bezig en met nog 10 in m'n hoofd. Gewoon rustig doorgaan maar. Ziet er allemaal wel heel gezellig uit. Succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tsss.....slechts 3, valt reuze mee hoor hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen