Pagina's

zondag 10 april 2016

Experiment

Het experiment met het boodschappennet is afgerond. En met succes!
Dit patroon voor het prachtige netje vond ik op de blog van Lossen & Vasten (dezelfde dame die ook achter de Cal van Lossen en Vasten zit).
Hoe het nu kwam dat ik hieraan begon......
Ik geef nu al een tijdje les aan iemand en ondertussen begint zij ook al behoorlijk vaardig te worden. Maar de laatste keer kwam zij met een probleem. Ze had aan de hand van een patroon een nettasje gehaakt waarbij de tas steeds verder uitliep, ik vermoed dat dit te maken heeft met het meerderen, minderen van het aantal lossen, maar zeker weten doe ik het niet omdat ik het patroon niet heb gezien.
Maar, omdat ik er erg nieuwsgierig door werd ging ik op zoek naar een patroon. Zodoende kwam ik uit bij Lossen & Vasten. Zo'n handig nettasje leek mij wel wat. Ik zou namelijk al aan het begin van het jaar, met het afschaffen van de plastic tasjes, een berg tasjes maken. Ik las het patroon door en bestempelde het als makkelijk en ging dus aan de slag. Et voilà, twee dagen later heb ik er een prima boodschappennetje bij.
Het is een duidelijk en helder te volgen patroon en levert een zeer leuk tasje op. Dus wie ook zo'n tasje wil maken, gaat allen daarheen!
Ik moet geloof ik hoognodig om een boodschap!

Veel shopplezier BY JM

Gebruikt garen:1 bolletje katia capri print kleurnummer onbekend, restjes rood, roze en oranje merk onbekend.





4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje!!!! Dat wordt vaak boodschappen doen want daarmee kun je voor de dag komen, supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Altijd handig zo'n boodschappen netje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En weer een op mijn to-do lijstje! Heel leuk en handig!

    BeantwoordenVerwijderen