Pagina's

woensdag 2 maart 2016

Mannendeken....

Even wat voortgangsfoto's van de mannendeken.
Hij groeit inmiddels gestaag door. Een eerste rolletje kan worden gemaakt.
Het is een lekker patroon waar ik zonder al te veel nadenken aan kan verder haken en dat vind ik een echt heerlijk werkje voor 's avonds op de bank.
En dan mijmer ik ondertussen over van alles, het leven, mijn lief, mijn kinderen, ons gewone, maar oh zo fijne huis, alles wat ik kan doen, hoe ik kan en mag genieten. Tja daar is maar een uitspraak voor: la vie est chouette!! (het leven is geweldig)
En ondertussen groeit deze geweldige deken door.
Ik wens jullie ook veel geweldige momenten toe en ga straks nog maar eens een mijmer moment pakken!

Liefs BY JM




3 opmerkingen:

  1. Heerlijk is dat! Even dagdromen en genieten van je hobby.. mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit. Heerlijk als je al resultaat kan zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De deken ziet er superleuk uit! En wat een mooi tekstje, om vrolijk van te worden ( ik moest er toch door glimlachen ). Ontdekte je blog per toeval en ben je nieuwe volger geworden op Bloglovin'.
    Ik ga nog wat rondkijken hier, groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen