Pagina's

donderdag 31 maart 2016

De voorbije paasdagen....

De paasdagen zijn al weer achter de rug en wat waren we blij met dit lange weekend! Nog een paar kwakkelaars maar eindelijk ook weer tijd voor wat leuks. Zo ging ik met de meiden naar K3 en de mannen gingen naar Dierenpark de Oliemeulen en waanden zich als Freek in het Wild.
De dagen daarna deden we rustig aan, er is veel geknutseld en we rommelden wat in huis.
Ik kocht wat nieuwe planten want ik had heel erg nood aan groen in huis, bloemen mochten natuurlijk ook niet ontbreken.
Nu iedereen weer meer op de been is hoop ik snel het achterstallig huishoudelijk werk weg te werken, zodat er ook weer meer tijd is om creatief bezig te zijn. Ik ben tussen alles door al wel weer bezig met een paar fijne haakwerkjes, maar ook liggen er een paar lapjes te wachten om iets moois van te maken.
Voor nu dus even wat sfeer plaatjes van het huis en dan hoop ik snel terug te zijn met nieuwe verse maaksels!

Liefs BY JM










3 opmerkingen:

  1. Heerlijk relaxte dagen dus! Gezellige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh fijn, als dat vers groen! En fijn dat jullie allemaal beter zijn!
    Het huishouden loopt niet weg, dus rustig aan maar ;-)
    PS: Ik geloof dat ik er ook niet onderuit ga komen om eens naar K3 te gaan, was het leuk?
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en zo fijn als alles weer fris en fruitig is na zo'n weekend ;D
    Ben benieuwd naar je projecten!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen