Pagina's

zondag 21 februari 2016

Zomer in mijn bol.....

Afgelopen week mocht ik weer een haakles geven. De keuze viel op een armbandje uit Haken en Kleur Buiten. Ik haakte deze al eens een keer afgelopen zomer en nam mezelf toen nog een versie te maken bij een fijn zomershirt. Alleen dit deed ik niet......
Nu dus maar de koe bij de horens vatten en het gelijk in die kleurtjes gemaakt die bij dit shirt passen.
Met een heerlijk zonnetje op onze rug was dat een fijne les!
En zeg nu zelf, als je dit ziet wil je toch heel graag dat het weer zomer is?!
Ik ben er in ieder geval klaar voor met mijn bijpassende armbandje!

Liefs BY JM



1 opmerking:

  1. Leuk haakles geven en als je dan gelijk iets maakt wat je kunt gebruiken is dat meegenomen! Hoop dat het snel wat lekkerder weer word met een heerlijk zonnetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen