Pagina's

dinsdag 9 februari 2016

Waar zijn die engeltjes??

Kennen jullie het K3 liedje waar deze tekst in zit? Ik moest er aldoor aan denken toen ik aan de slag was om een engelen kostuum te maken voor onze oudste dochter. Zij heeft iets speciaals met engelen. Het geloven in een dergelijke verschijning heeft haar erg geholpen in de moeilijke operatietijd die ze vorig jaar en het jaar er voor had.
Nu wilde ze graag als Engel naar de Carnaval. Een jurk die lang was en met uitlopende mouwen was haar wens.
Weer nam ik uit Stof voor Durf het Zelvers de basis. De mouwen tekende ik zelf uitlopend en de rokdelen verlengde ik met een goede 20 cm. Hierdoor valt de rok niet op de grond, maar krijgt hij wel het idee van een gewaad.
Papa shopte er een set vleugels bij. En het engeltje is bijna gereed voor het feest. Wat engelenstof om geluk te brengen in een zakje en op pad kon zij, de geluksbrenger.
Als dit engeltje dan maar niet veranderd in een Bengeltje!!

Liefs BY JM

P.s. Alvast sorry voor de foto's. De fotograaf van dienst maakte enkel halve foto's en van het clubje samen, dus niet echt uber super voor bij mijn bericht..... Dat krijg je als je zelf extra gaat werken als de carnavalsviering plaats vind...... Ik hield 1 foto over van mijn engeltje en dan ook nog zonder vleugels. En de andere foto heeft een moeder uit de klas gemaakt, maar hierbij heb ik alle andere zichtbare kinderen weggesneden.





2 opmerkingen:

  1. Schattig! Grappige combinatie; een weerwolf en een engel. Liepen ze ook naast elkaar? Hebben ze het leuk gehad deze carnaval?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ze liepen in de optocht in dit kostuum met hun eigen klas. Maar plezier hebben ze zeker gehad!

      Verwijderen