Pagina's

vrijdag 12 februari 2016

V-stich blanket

1 januari, tijd voor een nieuw project. Dus begon ik aan een V-stich deken. Speciaal voor de mannen bij ons thuis.
Helaas had ik met de verkeerde maat haaknaald de steken opgezet waardoor het werk ontzettend ging krullen..... Ik schreef er hier over.
Na een aantal banen besloot ik om het toch terug uit te halen.
Ik heb hierna al hakend stokjes opgezet, hierdoor krijg je een mooie onderkant die rek heeft. Waarom ik het niet gelijk deed, terwijl ik het trucje al wel kende....
Ach ja. Ik begon opnieuw en inmiddels heb ik van bijna iedere kleur twee banen gehaakt.
Vanmiddag hier met een heerlijk zonnetje op mijn rug en schouders en de voetjes lui omhoog! Dat mocht best na al die klusjes van vanmorgen!
Ik ga nog snel even verder, dan zit er nog een baan aan voor het weer tijd is om eten te gaan koken.
Fijn weekend!

Liefs BY JM

Garen: Stylecraft Special Dk 
Kleuren:  1034 Sherbert, 1302 Denim, 1725 Sage, 1062 Teal, 1063 Graphite,  1001 White







7 opmerkingen:

  1. Dat gaat een mooie "mannendeken" worden in deze kleuren, mooie steek ook!
    Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooie deken. Leuke kleuren!
    Welke wol en kleuren heb je gebruikt?

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke kostuums gemaakt en deze deken wordt ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen