Pagina's

vrijdag 26 februari 2016

Olé voor Ole!

De stof voor deze Ole kocht ik inmiddels al weer een hele tijd terug bij Mariek van Sew Natural. Ook al een hele tijd terug haalde ik het patroon uit en knipte ik de delen. En toen lag het stapeltje geduldig te wachten......
Tot afgelopen zaterdag een druildag op en top, hoog tijd om het naaimachine na alle carnavals naaisels nu weer eens op tafel te zetten voor een serieus kledingstuk! Stel je voor dat het toch zomaar niet meer zou passen, ai.....
Gelukkig was het laatste niet waar.
Met de superbeschrijving van Zonen09 raak je zeker tot het einde. Ik zal jullie maar eerlijk verklappen dat ik het op enige manier voor elkaar kreeg de mouwen er gedraaid in te zetten ;-)
En ook bij de rand had ik even last van bubbelvorming omdat de ene laag ietwat meer rek had als de andere, helaas dus nog wat gefoefeld aan kant van de rand, maar dat is een kniesoor die dat nog ziet.
Al met al ben ik niet geheel ontevreden met het eindresultaat en gaat dit patroon zeker nog eens uit de kast komen.
Zeker toen ik zag hoe leuk het onze jongste dochter ook staat, ik zag gelijk allemaal meisjesvarianten in mijn hoofd op ploppen.

Ik zeg dus Olé voor Ole!

Liefs BY JM

Stoffen: Sew Natural (de stof die ik heb gebruikt is niet meer verkrijgbaar, wel zijn er hele leuke nieuwe prints!).
Patroon: Ole van Zonen09 (ook verkrijgbaar via Sew Natural).







4 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden. Mooi stofje voor zo'n vestje, gaat vast graag gedragen worden. En die mouwen hihihihi....herkenbaar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay hij is af! Supermooi geworden, ik zie nergens gefoefel vanaf hier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! En gedraaide mouwen heb ik ervaring mee (zelfs twee keer)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vest! Leuke stof en ja, gedraaide mouwen die ken ik ook ondanks hele goed beschrijvingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen