Pagina's

vrijdag 19 februari 2016

En nog eens een sjaal....

Ja, hoor ik maakte gewoon nog eens een sjaal. Ik heb er ook nog helemaal geen ;-)
Gelukkig ben ik een dankbaar sjaal draagster. Op mijn werk waait een stevige mechanische wind die ik niet kan beïnvloeden en dus heb ik daar altijd een sjaal om. En thuis staat de verwarming meestal niet zo heel hoog, we doen natuurlijk aan een graadje minder zodat we het milieu ontlasten en heb ik ook graag een sjaal om. Dus ik kan er best nog wel een gebruiken, want iedere outfit verdient zijn eigen sjaal.
Tijdens de KreaDoe kocht ik een byClaire pakket in groen tinten. Het pakket bleef een tijd liggen. Maar dat ik deze sjaal snel kon haken wist ik al en met een zieke in huis de afgelopen dagen ging het wel bijzonder snel!
En zo show ik hier dus al weer een volgende sjaal. Gefotografeerd in een heerlijk zonnetje wat hier vandaag lekker scheen! En let op het kleine dappere narcisje wat staat te pronken!

Ik wens jullie een fijn weekend, helaas is het weer de komende dagen weer minder,  maar dat geeft weer tijd om achter de naaimachine te kruipen of op de bank met een haakwerkje!

Liefs BY JM









8 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren! Lijkt me fijn en lekker en warm om te dragen. Met welke haaknaald heb je deze gehaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! Lijkt me fijn en lekker en warm om te dragen. Met welke haaknaald heb je deze gehaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deze sjaal met haaknaald 10 gehaakt (in het patroon staat 9 aangegeven) en dan nog 11 extra toeren toegevoegd aan het patroon.
      Het haakt wel snel weg met zo'n joekel van een haaknaald!

      Verwijderen
  3. Sjaals heb je nooit genoeg toch :-), dit is ook weer een zeer mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleuren en sjaals kun je niet genoeg hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te lezen heb je nog meer sjaals nodig ;-) zeker op je werk. Zodra het weer het toelaat heb ik ook altijd een sjaal om, heerlijk! Maar zoveel mooie sjaals als jij hier laat zien, heb ik niet. Ook weer zo'n mooie deze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nu zomer bij jullie toch? Dan is het hopelijk niet nodig om een sjaal te dragen.....

      Verwijderen
  6. Wat een productie! Maar idd....sjaals heb je nooit genoeg, deze is ook weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen