Pagina's

zondag 28 februari 2016

Een blij....

Ei.
Dat is wat ik van de bolletjes die bij de mooie bloemen lagen heb gemaakt. Een eerste versie maakte ik uit het boekje Feest. Deze vond ik helaas niet geslaagd en heb ik dus uitgehaald.
Via Pinterest kwam ik op deze site en vond daar een ander ei-patroon en heb deze ook getest. Deze vond ik wel geslaagd! Een derde ei is nog wel nodig, anders hebben we straks geen pasen ;-)

Een ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een paasei!

Dus..... hup aan de haak!

Liefs BY JM

Garen: Phildar Coton 3 in de kleuren: 0001 rosee, 0057 guimauve, 0043 pistache, 0062 poudre, 0034 oeillet



4 opmerkingen:

  1. Leuk! Prachtige kleuren en ik weet zeker dat je voor het Pasen is het volgende ei wel af zult hebben en waarschijnlijk nog wel meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie eieren, en inderdaad wel minimaal drie hè.

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Staat zo gezellig aan een paar takken!
    Veel plezier met het haken van de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen